fredag 16 mars 2012

DEN ÄR I RULLNING NU

IDAG efter jobbet hämtade mamma upp mig. Det var dags för våran första "lektion" i körning. Som jag nämnt så ska jag ta mitt körkort detta år så idag gick startskottet. Vi åkte till en parkering där det inte är några bilar alls nästan och vi var kanske där en timma ungefär. Jag var jätte nervös men så taggad! Det gick bra tycker jag, vi övade på dragläget(?), lite växling, styrning och så testa jag på att backa också. Sen när vi åkte hem till dom så körde jag sista biten. Tror det blev 3 kärringstop idag. :) Men jag är hel nöjd. Ser fram emot nästa gång vi ska köra. Beställde även hem teori böcker idag för jag vill gärna ha dom och läsa samtidigt som vi kör. Sen är jag fortfarande osäker på hur jag vill göra med körskola och så men jag ska undersöka det lite mer först.

Tuut Tuut :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar