fredag 16 mars 2012

DAG 10 - LCHF

FRUKOST/LUNCH: 2 kokta ägg.

Middag: köttfärssås och sallad.

Mindre bra dag kanske, den där jäkla frukosten alltså! Men men..jag har ju överlevt dagen ändå. :) Jobbat 14-22 idag och innan jobbet träffade jag av en slump mamma, syrran och hennes två små sötnosar så det blev att umgås med dom en stund. Trevligt! :)

Imorgon börjar jag jobba 7.30 och det är alltid lika svårt att komma i säng när jag slutat 22. Behöver koppla av lite när jag kommer hem och gå ner i varv så klockan hinner ju oftast bli midnatt innan jag kommer i säng, sen är det ju alltid olika hur lång tid det tar att somna också. Men i morgon slutar jag 12 så det är skönt. Då när jag slutar kommer mamma och hämtar mig, vi ska göra en sak som jag kommer berätta mer om i morgon. :) GODNATT


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar