måndag 20 februari 2012

PLAYITAS




EFTER en jobbig flygresa och för lite sömn så är vi nu framme. Eller vi kom fram igår men då hade jag inte tillgång till internet. Jag jobbade till 21 i lördags och klockan 00 kom mamma och syrran och hämtade mig. Upp till Arlanda och flyget gick 07. Var skapligt nervös men det gick ju bra, fast det var väldigt äckligt när vi lyfte! Resan tog 5 timmar och 35 minuter så det var väldigt jobbigt tyckte jag. Kunde sova kanske en timma sammanlagt. Landningen var det värsta jag varit med om, tårarna rann för att jag fick så ont i öronen. MEN förutom det så har vi det ju jätte bra här. Igår utforskade vi området och käkade middag så stupade vi i säng kl 20. Jag var så trött så det kändes som att jag var på en båt, skit läskigt.


Utsikt från mitt hotell rum. Det är jätte vackert här, lite speciell miljö och lite blåsigt. Men vackert!


Nu har vi precis ätit en utsökt frukostbuffe och ska snart köra vårt första pass för dagen. :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar