lördag 11 februari 2012

DET FÅR INTE VARA SANT!

KLOCKAN 01 inatt så är det exakt en vecka kvar tills vi sitter i bilen upp till Arlanda flygplats. Jag börjar bli väldigt nervös faktiskt men det är inte det värsta..det värsta är att jag har blivit förkyld! Idag har jag legat och sovit mest hela dagen och inte alls känt mig kry. Jag kommer ligga lågt nu så hoppas jag att det går över snabbt! Det vore ju så himla typiskt om jag ska vara förkyld på vårt äventyr! Men positiva tankar nu =)

Har haft problem med mitt ena knä ett tag nu också, så jag testar att smörja med Voltaren men det verkar inte fungera, men det kanske tar mer än två dagar att ge verkan vad vet jag.

Bara skit! Men snart är allt bra igen och det skulle vara extra härligt om allt var bra till på lördag nästa vecka! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar