onsdag 25 januari 2012

TACO-FNATT




IGÅR när jag kom hem från jobbet så slängde jag ihop en LCHF taco paj, så till middag blev det alltså paj. Och perfekt att göra matlådor av. Så idag blev det paj till lunch på jobbet och middag här hemma. I morgon blir det paj till lunch också på jobbet. :) TACO-fnatt!

Haha, kom på att jag jobbade ju inte igår! När jag kom hem från frissan så slängde jag ihop den. Ja jag klippte mig igår, blev nöjd. Ni ska nog få se förre och efter bilder tror jag.

Idag har jag städat lite här hemma för i morgon får jag middags gäster. :) Mina fina vänner från skolan (förskoleutbildningen). Och så har jag tränat också, gick sådär idag. Jag var trött i kroppen.

Pajen ser inte så rolig ut på bilden, jag åt inte med ögonen idag. :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Vet du, jag blir glad av att läsa din blogg! Det märks på "tonen" i det du skriver att du mår bättre nu (om du bara låtsas så gör du det bra, haha) och det gör MIG så glad..! Du förtjänar verkligen att må bra för du är en fin människa, Carolina.

    Åh. Tack för att du inspirerar mig till att se lite ljusare på tillvaron! :)

    KRAM!

    SvaraRadera