onsdag 4 januari 2012

SEINFELD

MYSER lite i soffan efter jobbet, borde ligga i sängen för jag börjar kl 7 i morgon men jag vill se klart Seinfeld på tv, tycker det är ganska roligt. Den här veckan har jag inte gjort så mycket mer än att jobba så jag har inte något speciellt att skriva om känner jag. Inte hunnit träna något heller. I morgon slutar jag 15 så då kan jag träna men då finns det inget pass som jag vill gå på. Får bli en promenad i stället. Innan jobbet idag så passade jag på att köpa en almanacka på bokhandeln. Sen gick jag in i sko affären, visste att det fanns ett par vinter kängor/stövlar som jag ville ha. Och jag kom ut därifrån med ett par snygga. Ni ska få se bild på dom i morgon. Nu är det bäst om jag kryper ner under täcket, god natt. :) - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar