söndag 1 januari 2012

NYTT ÅR NYA MÖJLIGHETER

2011 har varit det bästa året på väldigt många år och det känns jätte bra att säga så. 2012 kommer bli ett ännu bättre år, jag ser fram emot det. I år har jag inte några nyårslöften utan jag satsar på mål i stället, kommer skriva ett inlägg med dom senare.

Även om det har hänt lite tråkiga och jobbiga saker under 2011 så har dessa händelser lett till mycket bättre saker, så jag är hel nöjd. Hade jag inte blivit avstängd från skolan så hade jag inte hoppat av och då hade jag inte börjat jobba som vikarie. Om butiksjobbet inte hade blivit som det blev så hade jag inte gått tillbaka till att jobba som vikarie och då hade jag inte träffat alla dessa härliga människor jag jobbar med nu, både personal och boende. Och jag hade inte varit skuldfri, jag hade inte haft pengar på sparkontot. Jag hade inte älskat att gå till jobbet. Jag hade inte mått så här bra (även om jag fortfarande har dagar som jag mår mindre bra) och jag hade inte haft chansen att åka utomlands. Lite kortfattat :)

The sky is the limit och gott nytt år till er alla. :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: