måndag 9 januari 2012

MANGO RAJA OCH CW


OJOJ, idag har jag tagit hand om mitt älskade hem. Jag har försummat det nu ett tag när jag jobbat så mycket. Men nu är lägenheten i tipp topp form. Förutom alla saker som jag skulle vilja förändra eller förnya men det får jag försöka att låta bli, haha. Går åt lite pengar när jag väl börjar styra om här hemma så nu får jag försöka hålla lite i dom slantarna. Sist jag fick ett ryck så köpte jag ny tvbänk, några nya lampor, tavlor och lite annat smått och gott. Så lägenheten är ju rätt nyfixad. Men det är typiskt mig, jag kan aldrig vara nöjd. Jag kommer alltid på något mer som jag vill ändra på. Nu vill jag ha en ny bokhylla eller ett vitt lite större vitrinskåp att ha mina böcker i.

Hur som helst, idag var jag tillbaka på gymmet efter "jul uppehållet" (inte hunnit eller orkat träna eftersom jag jobbat så mycket), men nu jäklar hoppas jag att jag får fart på träningen igen. Om 6 veckor åker vi ju iväg och jag vill träna så mycket som möjligt tills dess. Idag blev det ett intensivt crosswalk pass, det gick kanon bra. Körde utan pulsband idag för när jag har pulsbandet på mig så blir jag alltid så förbannad om jag inte lyckas följa kurvan och då blir passet inte bra. Det gick bättre idag, då jag slapp lägga massa onödig energi på att tänka och stirra på pulsen.. =) När jag kom hem så njöt jag av dagens middag, kyckling sallad med mango raja dressing.

1 kommentar:

  1. Ett "budget"tips till vitrinskåp för böcker är en vit Billy-hylla från Ikea med vitrindörrar på. Blir riktigt fint! kanske går att hitta billigt på blocket, många som säljer såna hyllor där!)

    SvaraRadera