måndag 16 januari 2012

LILLEBROR BLEV PLÖTSLIGT STOR

IDAG har jag jobbat delad tur, alltså 9-13 och 16-21. Passade på att hälsa på farmor och hennes man emellan passen. Åt, pratade och lånade deras soffa i en halv timma. Blev alltså ingen träning idag men jag har promenerat en hel del så det är godkänt ändå. Snart ska jag sova, börjar 8 i morgon. Åhh jag gillar verkligen inte tidiga mornar.. Men så är ju livet! :)

Jag blev faster åt en liten söt Nellie i helgen. :) Grattis i mängder till Emil och Sofia till erat mirakel. Längtar efter att få träffa er och tösen. Helt plötsligt blev lillebror så stor ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Ja alla blir vi ju stora någondag ;) Nästan skrämmande fort det går ibland :D Haha min syrra är ju snart 18, lillen liksom!

    SvaraRadera