fredag 2 december 2011

SKOOOGEN




EFTERSOM jag jobbade kväll idag (16-22) så fick det bli en långpromenad, då inget pass (som jag vill gå på) på gymmet passade in. Jag gick en ganska rask promenad på ungefär 6 kilometer. Det var härligt, älskar att gå i skogen. Jag bor precis granne med skogen där det finns flera spår, helt perfekt. Så här års är det dock en hel del kladd på spåren.


Det var lite ruggigt så jag fick klä på mig både mössa, vantar och halsduk.


Halsduken har min mamma stickat till mig. :) Det är en halsduk utan ändar, vad det nu kallas...tub? krage? :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Jag stickade faktiskt också en såndär halsduk/tub för ett par veckor sen, jag älskar den! Så mjuk och skön och det bästa är nog att jag gjort den själv, hehe. :P

    SvaraRadera
  2. De kallas för snodd;D

    SvaraRadera