tisdag 27 december 2011

MICROVÅGOR OCH LJUD




ÄR det två och ett halvt år nu som jag bott själv? Något sånt i alla fall, helt sjukt att tiden går så snabbt. Hur som helst så har jag inte ägt någon micro för jag har känt att det varit onödigt, går ju att klara sig utan. Men den senaste tiden har jag verkligen saknat en. Allt blir så mycket smidigare, slipp värma mat på spisen eller i ugnen. Så idag åkte jag, pappa och mamma till MediaMarkt och köpte en. Blev en svart "hörn" micro som kostade 1490 kronor. Passade perfekt i mitt kök. På bilden är även två julklappar, Rosti skål och Rosti slevar.


Sen köpte jag även högtalare till min iPhone, med jätte bra ljud. Man ställer bara telefonen uppe på, dockning. Den gick på 899 kronor, helt klart värt pengarna.

Spenderade alltså lite pengar idag, tur att jag fick lite mer jobb i veckan så jag kan tjäna in dom igen, haha :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar