onsdag 28 december 2011

APELSIN


I fredags när jag kom hem till pappa och mamma så var soffbordet uppdukat med både läsk, chips och choklad. Slutat med LCHF hade jag ju gjort men jag ville ju inte börja muffsa i mig massa godis, så jag tog en apelsin i stället. Och det var så himla gott! Så jag tog en till! =) Det är så här års jag verkligen gillar apelsiner. Har verkligen saknat att kunna smaska i mig en god frukt, speciellt apelsin.

På tal om att sluta med LCHF så kan jag berätta att jag blir faktiskt rätt dålig i magen på fredagen, när jag kom till jobbet så var det dessutom strömlöst och jag var TVUNGEN att gå på toa...tur för mig att strömmen kom tillbaka när jag satt där i mörkret. Trevlig information va? =) Men sedan dess så har jag annars mått bra, förutom att jag direkt kände hur jag svällde upp...inte för att jag tryckt i mig massa mat utan mer som när man ätit sig jätte mät så känner man sig ju liksom uppsvälld. Svårt att förklara men jag tror ni förstår. Antar att kroppen samlar på sig massa vätska igen. Sedan har jag säkert gått upp något kilo men det har jag räknat med när jag börjat äta mer kolhydrater. Efter helgen ska jag strypa kolhydrat intaget igen, men inte lika strikt som innan. Eftersom jag jobbat så mycket den senaste tiden så har jag inte kunnat träna, så efter helgen ska jag försöka komma igång med det igen också. Kommer nog bli jätte bra det här. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar