onsdag 21 december 2011

24 TIMMARS PASS




DET blev lite ändrade planer på jobbet igår..jag jobbade 7-21 och sen blev det lite kris så jag fick jobba natten också! Alltså jobbade jag 24 timmar utan sömn. Det gick faktiskt rätt bra ändå, jag höll mig sysselsatt och undvek soffan så mycket som möjligt. Men i morse var jag bra sliten, kroppen och huvudet hängde inte riktigt med så jag kände mig lite konstig när jag kom hem. När jag la mig i sängen och blundade så kändes det som att sängen snurrade och rörde på sig. Lyckades tillslut somna!

Bilden är tagen i morse när jag kom hem, sliten! Sov till 14 ungefär idag och nu ligger jag i soffan, jag är fortfarande väldigt trött så det blir sängen tidigt ikväll. Hoppas jag vaknar utvilad i morgon för då är det jobb 9-19.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar