onsdag 23 november 2011

YOU ARE MY STAR


EFTER jobbet idag så cyklade jag runt lite på byn och letade julstjärnor till mina fönster. I en butik hängde det jätte vackra stjärnor men när jag frågade efter dom, så var dom inte tillsalu! Tyckte det var väldigt tråkigt och onödigt att ha dom i skyltfönstrena då! Men men..hittade i alla fall två stycken enkla vita på Djurbergs. Ganska stora också, kommer nog bli perfekt och fint i helgen. Saturnus 75 från Markslöjd, 139 kronor styck.


Köpte även en röd till köket för 60 kronor på Jysk men jag vet inte om jag ångrar mig, den är inte så fin som jag skulle vilja ha den. Men det kanske blir fint när jag hänger upp den, den har lite mönster också.

1 kommentar:

  1. Morr, jag köpte också julstjärnor idag. Två vita, billiga, från Ica Maxi. Det började bra - den första hade jag sönder och fick häfta ihop, haha.. ;) Nästa gång blir det dyyyra stjärnor så jag slipper utsätta mig för detta! :P

    Men det är mysigt, nästan mer känsla än adventsljusstakarna..

    SvaraRadera