söndag 13 november 2011

LYCKAN ÄR GJORD


JAG vägde mig i fredags och innan det var det flera veckor sedan som jag vägde mig. Efter en lång period av ingen förändring och till och med vikt uppgång, så kan jag faktiskt berätta för er att det börjar gå neråt igen. Spärren har släpps. Jag har lämnat platån. Om jag minns rätt så hade jag gått ner 18 kilo som mest. Sedan gick jag upp 1 kilo. När jag vägde mig i fredags så visade det sig att jag nu gått ner 18,8 kilo. Inte mycket, men jag är hur glad som helst över att det går neråt igen. Snacka om en boost att fortsätta kämpa! Nu är 20 kilos gränsen ännu mer nära..endast 1,2 kilo kvar! =)

Nu är jag bara så jäkla förbannad och besviken över att jag är förkyld igen! Med den här hostan blir det ingen träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar