söndag 20 november 2011

BÄSTA KÖPET




JAG har alltid behövt tvätta mitt hår varje morgon för att mitt hår blir fettig så snabbt. Håret kan se rätt okej ut på morgonen men under dagen blir det ganska smutsigt och tråkigt, dagen efter tvättning alltså. På den övre bilden ser ni lite hur min lugg ser ut på morgonen när jag inte tvättat håret, ser inte så rolig ut.


På den här bilden ser håret betydligt bättre ut. Jag har inte tvättat håret här! Jag har köpt torrshampoo! Bästa köpet på länge! Man sprayar på det feta håret och gnuggar lite. Hokus pokus så är håret matt och ser bra ut! Det ger även håret lite volym. Helt perfekt! Och så jäkla skönt att inte behöva tvätta varje dag, bara varannan dag! :) Eftersom jag färgar håret så försvinner ju färgen snabbare eftersom jag tvättar det så ofta. Ni ska få bild och märke på denna mirakel flaska.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Usch jag har samma problem, det är jobbigt. Kanske ska testa sån där jag med. Har testat ett billigt märke någongång, men det var inte bra. Man får väl vad man betalar för :P

    SvaraRadera