fredag 28 oktober 2011

SKULD FRI


NI som följt min blogg vet att jag har haft kredit skulder som jag kämpat med. Dumma och naiva val och impuls köp ledde till ett antal tusen lappar i skulder. Gud vad jag har mått dåligt över att ha dessa skulder, suttit och betalat på varje månad i ett par år. Eftersom jag aldrig haft någon stadig eller högre inkomst heller så har jag inte kunnat betala av dom snabbare. Man lär sig verkligen av sina misstag. NU kan jag äntligen berätta för er att jag är SKULDFRI! Det känns helt underbart! Förra månaden kunde jag betala alla kredit skulder! Sammanlagt var det cirka 15.000.

Ni vet också att jag hade otur med ett jobb i våras och inte fick lön och annat massa trams. Vi fick tillslut våra pengar och kunde gå vidare med våra liv. Jag har ju sen i somras jobbat som vikarie på ett underbart ställe och jobbar en hel del eller ganska mycket faktiskt. Jag har betalat av mina skulder, jag har betalat resan i februari och jag har fortfarande en rejäl buffert på sparkontot. Det känns helt jädra underbart! Jag är nöjd! Det går bra nu och jag skriver detta med ett leende på läpparna! =)

2 kommentarer:

  1. Härligt!!! Åh vad glad jag blir för din skull! :) Bra jobbat, vännen!

    SvaraRadera
  2. Underbart!!! Jag blir så glad för din skull att tårarna kommer! Kram syster!

    SvaraRadera