söndag 9 oktober 2011

LANTLIG LUFT




TOG mig en promenad ut till mina föräldrar idag. Blir drygt 6 kilometer hemifrån mig, härligt måste jag säga. På hösten är det super härligt att promenera tycker jag. Luften är frisk på något sätt och när kylan biter lite i näsan är det extra mysigt att ta på sig mössan och halsduken. Plus att naturen är så vacker på hösten.


Hälsade på kossorna som fortfarande är ute i sina hagar.



Sedan gick även mamma, jag och Elsa en skogs-gärdes promenad. Så drygt 9 kilometer har jag promenerat idag, helt klart godkänt. I morgon börjar älg jakten..pappa styr med både det ena och det andra. På tal om älg så höll vi på att trampa i färsk älgbajs förut på gärdet.


Den var inte rykande färsk, men färsk!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar