tisdag 4 oktober 2011

IBLAND LYCKAS JAG!




JOBBADE 9-14 idag och efter det har jag bland annat hunnit med slapp i soffan, promenad i skogen och ett härligt spinning ( RPM ) pass som gick kanon bra! När jag kom hem från passet så ställde jag mig och lagade mat, idag blev det biffar med spenat. Hur gott som helst. This is how I did it: Biffar: blandfärs blandat med ägg och grädde. Krydda med salt, peppar, vitlökspulver och vitpeppar. Spenat: hackad fryst spenat, smör, Philadelphia och salt i en kastrull eller värm på i micron, till en tjockare sås/stuvning. Det blev perfekt! Hällde även i grädde och crème fr i stekpannan när jag stekt färdigt och det blev en god sås.

Nu är det soffläge för hela slanten, säsongs premiär av Desperate Housewives idag! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Åh, spenatstuvning är SÅÅ gott! Jag får försöka smuggla in det i maten här hemma om jag vill äta det för Robert är inte särskilt förtjust i det. Jo, i en keso- och spenatlasagne jag brukar göra går det bra, men inte annars.. :(

    förresten. har du spotify? har du provat digster? :)

    /Emma

    SvaraRadera