söndag 25 september 2011

SMYG TITT

 
SÅ här ser alltså väggarna ut i vardagsrummet. Den vänstra bilden visar hur det såg ut förut. Rummet är betydligt mörkare och det känns större och framför allt så är det mycket snyggare! Tavlorna ska nog så småningom hängas upp på väggen kanske. 

Ja, hallen blev ju också målad. Innan hade jag en beige nyans (tillsammans med det rosa i stora rummet så såg lägenheten ut som ett glaspaket, ni vet med kola och jordgubbe smack) och nu är det en grå ton. Mycket fräschare!

I köket hade jag samma färg som i hallen och även där går det nu i toner av grått. Fast mycket mörkare. Tillsammans med det vita blev det perfekt! Rummet är ett helt annat och jag är super nöjd. 

När min lägenhet var som ett exploderat glass paket så hade jag en speciell stil här hemma. Mycket rosa och puttinuttigt. Mycket sött! Kände dock att det inte var riktigt jag längre, så nu är stilen helt annorlunda här hemma. Mindre rosa, mörkare toner och mer stil rent. Inte massa tjaffs framme överallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar