lördag 24 september 2011

SHOPPING DAG


JAG drog med mig syrran och mamma till Linköping idag. Vi gick lite på IKANO huset och sedan IKEA. Vi kollade lite på jackor men ingenting som lockade mig. Har en jacka som jag kan ha i höst men jag känner mig inte så bekväm i den så jag vill gärna hitta en annan, men jag får se hur jag gör. Jag fick i alla fall med mig en tröja från Stadium, en skön mörkgrön hood tröja för 299 kr. Det var ett roligt köp, för jag fick nämligen på mig den även om det var storlek 42.

På IKEA köpte jag 6 st nya lila glass, servetter, skärbrädor, doftljus, kökshanddukar, kryddbehållare och två ugnsformar i mindre storlek.


När vi hade spenderat pengar färdigt så tog vi svängen förbi stora syrran och hälsade på en stund. "Jag heter Nova och jag är en tjej och pappa är en kille". Ungen är ju så go´!

1 kommentar:

  1. Haha kul att vi tänkte samma tanke igår och åkte till samma ställe ;)

    Kul att du hittade massa fina grejjer :)

    SvaraRadera