måndag 12 september 2011

NEW DESIGN


KÄNNER mig som en ny människa av olika anledningar. Det känns som att allt kommer bli bra, allt kommer lösa sig och det är frid och fröjd. Allt får ske i sin takt, jag mår inte bra av att ha press på mig själv och har för höga mål. Jag är glad! Jag tror att allt sker av en anledning och  jag tror lite grann på ödet! Det som hänt tidigare i mitt liv har fört med sig massa dåligt, men det har också gjort mig till den person jag är idag och det är jag glad för (sen är jag ju ändå ledsen över alla dessa år som jag kunde gjort något bättre med, men det är förlorad tid och nu blickar jag framåt). Det känns verkligen som att jag är på god väg att hitta mig själv! Nytt liv - ny design. Har gjort om en hel del hemma, känner att det är mer "jag" nu. Ni ska få se! Bloggen har fått en make-over också, men jag är inte riktigt nöjd men det får vara så här så länge.

1 kommentar: