måndag 5 september 2011

ILLAMÅENDE: CHECK!

DET blev idag ett intensivt crosswalk pass på verket. Älskar dom passen, bra ledare och bra musik! Gick bra, jag hängde med i kurvan och jag blev peppad. Tredje eller fjärde gången vi skulle upp i 90% av maxpulsen, så vände sig magen på mig. Mådde väldigt illa och så fort jag tog i lite mer så kändes det som att jag skulle behöva springa ut från salen, så jag tog det lite lugnare. Nöjd ändå! :)



Till mat idag blev det biffar, en misslyckad (hade ingen grädde så jag tog crème fr istället och det blev inte samma sak) broccoligratäng och bea sås. Nu ligger jag i sängen och ska sova, jag har konstig huvudvärk och har haft det i flera timmar, hoppas det släpper snart. I morgon är det jobb igen och resten av veckan också. :) Nice!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. duktig du är med träningen :) och maten! hihi

    vad kul att du adda :D spela spela!!

    SvaraRadera