onsdag 14 september 2011

THE FOURTH TATTOO




DENNA symboliserar min "flykt" från mitt förra liv. Händelser som har förändrat mig till en bättre och lyckligare person. Det tog lång tid för mig att inse vad som var bäst för mig men när jag väl fick nog och verkligen fatta att så där kunde jag inte leva, så gick allting väldigt snabbt. Helt plötsligt satt jag med en egen lägenhet och skulle nu klara mig utan det som var vardag och normalt för mig. Det gick kanon! Jag ångrar mig inte en sekund att jag "slog ut mina vingar och flög iväg" ( för att försöka beskriva hur jag menar med vingarna).

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så känns allt i livet (nästan allt) bra, allt kommer lösa sig och framtiden är ljus! :)

Det är bara jag som kan kontrollera mitt egna liv!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar