onsdag 7 september 2011

BÄTTRE IDAG

JOBBA 9-14 idag och efter jobbet så handlade jag hem lite grejer så jag slipper handla i helgen, men jag kommer behöva handla mer grädde så det gör jag nog i morgon. Ställde mig och lagade middag och idag blev det kyckling & broccoli gratäng, dock åt jag inte det idag så nu har jag några matlådor.


Tränade idag igen (!) och det blev spinning idag igen. Idag gick det bättre, följde kurvan men fötterna var som vanligt.. :( Stolt över mig själv att jag kör spinning ändå :) Ska nog kolla lite på speciella spinning skor någon gång tror jag.

Slappar i soffan nu, kollar på Bonde söker fru...aldrig kollat på det förut så jag tänkte se om det är något att ha. Jobb i morgon 8-16. Sen kör jag natt hela helgen (3 nätter) det ska bli spännande. :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Det lät gott med kyckling-broccoligratäng. Är det svårt att göra?? Har du recept??

    Skönt med en kort dag på jobb!! Jobbar du helger med när du jobbar inom vården??

    Vad åt du för gott idag eftersom det inte blev gratängen?

    Trevlig helg,Vicki

    SvaraRadera