onsdag 24 augusti 2011

TVÅ ÅR SENARE

TIDEN går så otroligt snabbt. Det är lite läskigt ibland tycker jag. Hur som helst..för två år sedan hade jag ganska nyligen brutit mig loss från ett helvete och börjat ett helt nytt liv. Jag mådde dåligt och började på universitet, träffade underbara människor, pluggade och försökte komma upp på fötterna. Successivt började jag må bättre och kände hur jag förändrades till det bättre. Jag var glad igen. Skolan var tuff för mig, rolig men fruktansvärt tuff. Klarade inte av en del moment och blev avstängd! Senare valde jag att hoppa av helt, pga att jag låg efter och för att jag kände att jag inte var helt motiverad till det och inte heller helt säker på att det var rätt för mig!

Jag saknar skolan och människorna men jag känner idag att jag gjorde rätt val! Just nu vet jag inte vad jag vill göra, jag kanske vill börja plugga igen någon gång men nu vill jag inte det! Jag kanske också vill börja plugga något annat någon gång, jag vet inte! Jag vet inte vad jag vill! Samtidigt som jag vill så mycket! Det är frustrerande att inte veta....!

Idag skulle jag börjat skolan efter sommarlovet, om jag hade fortsatt. Jag hade då klarat två år och bara haft 1,5 år kvar. Men så blev det inte... Blandade känslor som sagt men ändå känns det okej! Det som känns mest jobbigt är att jag kan skriva upp en till sak (på den långa listan) som jag inte slutfört!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar