måndag 29 augusti 2011

SHOPPING SUG


MIN första lediga dag på evigheter och det är skönt, men jag känner mig ändå inte utarbetad. Ringer dom och behöver mig så tackar jag mer än gärna ja eftersom jag trivs så bra på jobbet. Tycker det är så roligt. I augusti har jag jobbat 221 timmar så mycket ledigt har jag inte haft. 6 dagar ledigt än så länge i augusti. Det betyder alltså att jag får bra med pengar nästa månad så jag unnar mig faktiskt lite nytt till hemmet nu. Målarfärg har jag köpt, så väggarna ska få ett nytt utseende. Sen blev jag sugen på nya gardiner till vardagsrummet och påslakan till sängen. Det blev också en ny taklampa till vardagsrummet så får den som redan hänger där flytta in till köket för där har jag ingen taklampa.


Inget av detta på bilderna har jag köpt, jag bara tycker det är snyggt och skulle vilja köpa hem. Eller jo, den svarta taklampan högst upp köpte jag ju. Kommer förhoppningsvis bli skitsnyggt ihop med dom nya väggarna.

2 kommentarer:

  1. Ta det lugnt med shoppingen syster! Du vet ju inte hur mycket jobb du får framöver. Bara ett tips. Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att kunna unna sig lite, men som "syster" ovan säger - man vet inte hur mkt man får framöver. september/oktober brukar bli lugnt på vikariefronten.. :/

    Sv: just nu läser jag allmändidaktik, 5 hp. Rätt intressant start faktiskt, men väldigt intensiv..

    SvaraRadera