torsdag 14 juli 2011

VAD SKA JAG SKRIVA OM?

SITTER här hos J och kollar på tv, samtidigt som jag funderar på vad jag ska blogga om. Jag kan ju berätta att jag har chansen till ett vikariat, som personlig assistent. Allt hänger på om den ordinarie personalen blir sjukskriven eller inte. Känns ju dumt att hoppas på det, men för min egen skull så hoppas jag att det blir så såklart! Vet inte riktigt hur länge vikariatet är på, men det lär jag ju märka. Jag har gått bredvid i två dagar nu och på lördag ska jag hoppa in och jobba tre timmar och på tisdag ska jag hoppa in och köra ett lång pass på 11 timmar. På tisdag lär jag också få reda på om det blir något vikariat eller inte.

Jag vill också passa på att gratta min kära vän Emma som kommit in på sin utbildning! GRATTIS! :)

Nu då?... Jag kan berätta att jag inom en snar framtid kommer sätta mig i en bio salong och säga farväl till HP. Kommer kännas konstigt att det tar slut. Fick det som tack för att jag var barnvakt åt två små raringar för ett par dagar sen. :) Det ska bli kul och jag får ju så trevligt sällskap :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Ska kolla biobiljetter ikväll tänkte jag, har lite stressigt idag :-)

    SvaraRadera
  2. Åh, tack..! :) Vad snäll du är! Bara att hoppas att allt går vägen också, det är en låååång väg till det slutet..

    SvaraRadera