måndag 18 juli 2011

SÖNDAG KVÄLL

JOGGNINGEN gick åt helvete dåligt! Usch, blev så förbannad på mig själv och då vill jag bara ge upp. Med tårarna som brände bakom ögonlocken hela tiden så tog jag mig i alla fall genom 5 km spåret i skogen. Hade jag inte haft min piska med mig ( syrran ) så hade jag gått hela vägen. Vi joggade 30 sekunder och gick 1 min om och om igen... Sista biten gick jag mest men joggade lite.



Kvällen har jag spenderat i soffan, framför en film. Funderat en hel del också har jag gjort. På något sätt måste jag börja tro på mig själv mer och inte bli överkörd av mig själv, trött på att bryta ihop, trött på att känna mig besegrad och att vilja ge upp!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Skönt med en syrra som kan pusha på :-) Smart att springa i intervaller, det ska jag också prova!

    SvaraRadera
  2. du är så duktig!
    jag måste också bli duktig ;D

    SvaraRadera
  3. Hej igen! Ska absolut googla på intervallträning.
    OJ! (Förlåt uttrycket) Har du inte haft mens på 7-8 år? Då behöver jag kanske inte oroa mig, kroppen lever ju sitt eget liv ibland. på både gott & ont. Ha en bra dag! :-) kram

    SvaraRadera