måndag 18 juli 2011

LOVE BITES


KOLLAR på en ny serie som går på trean ikväll. LOVE BITES. Verkar vara ganska rolig faktiskt, flera olika personers liv som man får följa typ... i kärlekens tecken!

Dagen har jag spenderat hemma hos mamma och pappa. Fick mat och så kom även syrran och hennes familj och hälsade på. Lekt lite med Novisen såklart! Har pratat LCHF med mamma också ( hon följer också det ). Jag gör något fel för jag går inte ner, i fredags när jag vägde mig så visade vågen samma som veckan innan så nu ska jag försöka bli ännu striktare! Men jag tycker det är så svårt att komma på vad jag ska äta, risken är att det blir mycket samma mat hela tiden och då tröttnar jag efter ett tag....tisdag och onsdags matschema är fixat nu i alla fall! Ska fixa resten av veckan också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar