onsdag 29 juni 2011

SÖDERKÖPING




dansgolvet är fullt när The Players spelar hela kvällen

IGÅR spenderade jag kvällen vid kanalen (Göta kanal). Varje tisdag är det kanaldans och det samlas massor folk längs kanalen. Turister sitter i sina båtar, serveringarna är fulla av folk och längs bryggorna sitter massa folk och kollar på folket som går förbi, njuter i kvällssolen, lyssnar på musiken och bara njuter av sommaren. Igår var det en perfekt sommarkväll! Vi promenerade längs gatorna och kikade in i butikerna.

storån

storån

Jag kan inte tänka mig att bo någon annanstans än Söderköping. Framtiden är ju svår att utse, men så känner jag just nu. Jag har bott i Norrköping många år och där kommer jag ALDRIG bo igen.





Vid ena torget (vi har två) så finns en liten park som är fylld med fina blommor och fontäner. Mys mys! =)

1 kommentar: