tisdag 14 juni 2011

JAG LEVER!




SÅ här såg trippen ut i lördags. Tjejvättern, 10 mil på cykel. Det gick jätte bra, över förväntan. Klart det var tufft vissa gånger men det gick jätte bra. Jag cyklade på 6 timmar, 14 minuter och 40 sekunder. Mycket stolt är jag! Jag trodde ju faktiskt att jag skulle ha svårt att hinna i mål i tid och komma sist av alla. Men icke!



Efteråt så gick vi till vårat boende och duscha och så gick vi till Motala hamn och åt middag på en restaurang. Lite ömma i benen gick vi sedan hem och kolla på tv resten av kvällen.



På söndag morgonen vaknade jag och kände ingen värk alls. Hur coolt är inte det här? Jag har cyklat 10 mil och jag överlevde utan problem! :) Sa jag att jag är stolt??! Nästa år ska jag slå min tid! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Vd häftigt! :) Jag har anmält mig till Tjejvättern nästa år och tränar spinning just nu. Hittade hit när jag googlade på spinningskor från Biltema :)

    Äter också LCHF, sedan fyra år tillbaka.

    Hit lär jag hitta igen! :)

    SvaraRadera