söndag 26 juni 2011

FETTBOMB à la CAROLINA




JAG fick för mig att bjuda hem mina vapendragare på middag igår. Alltså var jag ju tvungen att laga mat! "ja e ädd" fick jag som svar från den ena. Tror att min matlagning inte har så bra rykte... Jag gjorde en köttfärsgratäng med zucchini, äggplanta, crème fraschie, grädde och ost. Det blev inte som jag tänkte mig (oväntat!!!) men det smakade helt okej, lite mer kryddor behövdes bara. Det blev mest en sörja.


Men jag försökte ju i alla fall. :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Är inte matlagning din grej eller det är just denna rätten som inte gick så bra?? Jag var inte heller så bra på att laga mat när jag flyttade hem i från men jag har lärt mig efter hand.

    Går det bra med den nya metoden?

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera