tisdag 31 maj 2011

TILLBAKA PÅ FÖTTERNA?!

ALLA har vi dåliga dagar, alla har vi bra dagar. Jag blir tokig på mig själv, ena dagen (eller stunden) kan jag vara på bra humör och känna mig helt okej, sen helt plötsligt vänder det och jag blir låg och deppig. Idag har varit en låg dag, mesta dels för att jag haft en jobbig huvudvärk hela dagen så jag har varit sängliggandes sen kl 15 idag.

JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT HA DÅLIGA DAGAR! Jag vill slippa ha dom dagar då jag helst av allt skulle vilja ligga kvar i sängen och inte gå utanför dörren. Dom dagarna är betydligt mindre än förr (då handlade det om varje dag) men dom finns fortfarande där och jag vill inget hellre än att slippa ha dom dagarna.

Jag är less på att det allt ska finnas något som är emot mig eller något som trycker ner mig, något som får mig att känna mig liten, misslyckad och värdelös. Jag är trött på att känna mig utanför! Jag är trött på att skriva såna här inlägg och jag är trött på att känna mig så här helt enkelt.

Det är dags för denna dam att vända allt negativt till något positivt. TÄNK POSITIVT! (min lilla syster kan verkligen intyga hur negativ jag blir när jag har en dålig dag) Hur kul är det egentligen att ligga hemma i sängen, deppa och tycka synd om sig själv? Inte så värst skoj...

I morgon är det en ny Carolina som vaknar och med en positiv inställning går på ett möte och låter inte idioter trycka ner henne längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar