torsdag 26 maj 2011

SVAR TILL ANONYM

BLEV frågad från en person som vill vara anonym, om jag inte jobbar kvar i butiken jag jobbat i. SVAR NEJ!

Jag tänker inte gå in på detaljer (fast egentligen borde jag det så många människor kan få reda på hur en arbetsgivare inte kan bete sig) men vi har blivit väldigt felaktigt behandlade. Och nu är det typ krig, ord mot ord. Vi har inte fått vår lön och det verkar som att vi inte kommer få det heller och vi är satta i skiten rent ut sagt. Vi kommer göra allt för att få rättvisa! Tur att vi är med i facket så vi förhoppningsvis kan få all hjälp vi kan få och reda ut allt detta skit! Måste även ringa och ansöka om ekonomiskt bistånd i morgon för när jag inte får min lön så kan jag ju inte betala hyra och räkningar.

Vet inte riktigt vad jag kan gjort i ett tidigare liv för att förtjäna detta! Ett helvete är det och jag hoppas jag kommer ur detta utan att ha kronofogden efter mig och vara bostadslös.

Detta är anledningen till att min blogg kommer vara ganska tom den närmsta tiden, har lite annat och tänka på och syssla med men jag hoppas att jag ändå kan skriva nått inlägg varje dag eller så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar