måndag 16 maj 2011

SKRUBBA BORT DIN SURA MIN


GÅRDAGEN gick i städandets tecken. Jag fick värsta anfallet och började plocka massor och fixa och dona. Rummet som fick stå ut med mitt anfall värst var badrummet, för där åkte citronerna fram och jag skrubbade både kakel och badkar. Klara var snäll och hjälpte mig också med både det ena och det andra. Min lägenhet var ju inte en svinstia direkt men det är ändå skönt att få det typ kliniskt rent en stund. =) 


För lika snabbt fylls ju ytorna igen med saker.


Vänster bilderna är före och högra efter. Om ni trodde nått annat. =)


Jag fick även upp mina fina lila ljuslyktor i ena fönstret i vardagsrummet. Dom fick jag av mina skoltjejer när jag fyllde förra året. =) 

1 kommentar:

  1. Åh vad jag blir sugen på att hälsa på hemma hos dig :)

    SvaraRadera