lördag 7 maj 2011

FRI SOM EN FÅGEL







DET blev ingen fisketur. Men vi åkte ut till mina föräldrar för att njuta en stund i naturen. Gröna ängar, vatten, blommor, skog och koskit! Det är grejer det!






Hittade gullvivor och var tvungen att plocka hem några stycken. Medans jag plockade så sjöng jag för mig själv och kände en skön känsla i hela kroppen. Kände mig fri.


Skulle vilja spendera mer tid i denna miljö! Hade jag haft körkort och bil skulle jag kunna bosätta mig där. :) Det är skönt att det inte är så jätte långt dit, jag kan lätt ta cykeln om jag önskar lite miljöombyte och lite familjetid. :) Det som är skönt är att jag nu bor på ett ställe som är väldigt nära naturen (skogen och landet ligger på andra sidan vägen), men det går inte att jämföra med naturen hos mamma och pappa. :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Nej, landet är landet - det bara är så. :)

    Förresten. Du använder RunKeeper va? Hur gör man för att fixa egen spellista? :)

    SvaraRadera
  2. Åh, jag kom på själv hur man gör spellistor till runkeeper. :P

    SvaraRadera