måndag 16 maj 2011

EN SÅN DÄR LISTA


DAGENS HUMÖR: ganska glad men uttråkad.
DAGENS BORDE: byta skor för dessa jag har på mig nu gör mina fötter lite illa (nya skor) och så borde jag..nej jag borde inget mer.
DAGENS FRISYR: Nytvättat, luggen är uppsatt för den börjar bli för lång igen! SUCK! 
DAGENS SMINK: beige ögonskugga, mascara och lite solpuder.
DAGENS KLÄDSEL: rosa överdel och svart nederdel.
DAGENS FAVORITLÅT: Halo med itchy daze
DAGENS PLANER: jobba färdigt för dagen och sedan köra ett box pass med syrran.
DAGENS VILL HA: sommarlov! men nu är jag en arbetande kvinna så det kan jag ju glömma! =)
DAGENS LÄNGTAN: längtar efter ett fett bank konto så jag kan shoppa ihjäl mig! =)
DAGENS BEROENDE: ljust som jag går och luktar på här på jobbet...
DAGENS TRÅKIGASTE: det har inte varit alls mycket folk på jobbet idag...som en måndag brukar se ut..
HELGENS BÄSTA: slog min tid på cykel turen och jag shoppade kläder och skor.
HELGENS MEST EFTERLÄNGTADE: att jag var ledig!
HELGENS PINSAMMASTE: kan inte komma på något...
DAGENS MOTTO: För varje minut som du är arg, förlorar du 60 sekunder av glädje. 

1 kommentar:

  1. åh lyssnar du itchy daze, dom är ju från hofors där jag bor ;) haha!

    jaså gör du :O jag ska dit på intervju för en skola jag sökt, kommer väl gå åt helvete. men mysigt att komma bort lite :)

    SvaraRadera