måndag 9 maj 2011

DAGENS 9 MAJ 2011




JOBBAT ensam hela dagen (10-18) så jag har fixat och donat massor i butiken. Frågan är nu vad jag ska fixa med i morgon och onsdag då jag också jobbar själv!? Hittar nog på något. :) Finns alltid något att fixa med bland alla hyllor.

TRÄNING: 1,3 mil på cykeln. Sedan blev det ett par kilometer till, så kanske 1,8 mil sammanlagt. Skulle cyklat cirka 3,5 mil men kom iväg alldeles för sent och jag hade ingen lust att komma hem mellan 22-23 från turen. Svårt att få ihop detta när jag jobbar hela dagar! Antingen gå upp kl 4 eller komma hem sent...Men om jag har tur så är det bara så här ett par dagar till. :)

MAT: frukost: nutrilett. Mellanmål: ett äpple. Lunch: nutrilett hungercontrol. Mellanmål: satsumas. Middag: köttfärssås och pasta.

Tanke om dagen...får inte ge upp!! Positiva tankar! Bort med allt negativt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar