måndag 25 april 2011

TVÅ ÅR SEDAN JAG BLEV MOSTER


FÖR två år sedan så hade jag en väldigt tuff tid, jag var mitt uppe i att flytta från min dåvarande pojkvän och stämningen var inte på topp när jag en morgon fick ett samtal som vände upp och ner på mig och jag blev lycklig i hela kroppen. Jag hade blivit moster för första gången och en underbar Nova hade kommit till världen. =) Nu är hon redan två år och det firades såklart med paket och tårta. 


Av mig fick hon en traktor och två små bilar som hon kan ha i sin sandlåda. Hennes min när hon öppnade paketet och fick se traktorn var ju oslagbar. =) Syns inte så bra på bilden men hennes mun är vidöppen. =)

GRATTIS PÅ TVÅ ÅRS DAGEN ÄLSKADE UNGE! Det är två saker som hänt dom senaste två åren som är helt underbara, det är du Nova och att jag äntligen tog steget och flyttade och blev fri.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar