tisdag 26 april 2011

DAGENS 26 APRIL 2011


MORGON: I morse när klockan ringde så trodde jag inte mina ögon. Jag var helt slut och snozzade ett bra tag. Dumt jag vet, jag ska gå upp direkt när klockan ringer. Det är ju därför jag har alarmklockan i andra sidan av rummet men jag går och lägger mig i alla fall och väljer att gå upp var nionde minut när klockan ringer. Jag är knäpp! Alltså ingen cykeltur!

KVÄLL: Som ni kan se på bilderna så var jag på träningsverket idag och testade ett nytt pass. Kettlebells heter det. Hela grejen går ut på att man håller i ett sånt där klot (4, 8, 12 eller 16 kilo) och svingar det på olika sätt. Det var väldigt tufft! Svetten rann och det var väldigt svårt att få in tekniken. Viktigt att man gör rät så man inte skadar ryggen. Jag körde med ett klot som vägde 8 kilo. Får se hur min kropp mår i morgon, träningsvärk borde jag få.

MAT: Frukost: Nutrilett (choklad). Lunch: Naturdiet (choklad). Mellanmål: Ett äpple. Middag: Tonfisk, fullkornspasta och majs. Blev sen middag så jag orkade inte göra något avancerat.

Tanke om dagen... ett till mellanmål måste jag få i mig och jag kan inte äta middag kl 21 på kvällen... och MER VATTEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar