söndag 24 april 2011

DAGENS 24 APRIL 2011


MORGON:  Det blev ingen morgon motion för mig, vi åt frukost i solen här ute på landet hemma hos mina föräldrar och sedan åkte vi till grannstaden och shoppade. Men shopping förbränner ju också kalorier. =)

KVÄLL: Klara och jag tog en "liten" cykeltur idag igen. Vi var i väg i cirka 2,5 timmar och det blev 35 km den här gången. Idag var det tufft och jag började till och med gråta för att jag blev så förbannad. Men hem kom vi och förutom mina utbrott så gick det bra. Jag kan ju inte förvänta mig topp resultat direkt. Det är ju därför vi tränar. =) Tiden behöver vi definitivt sänka.



MAT: Frukost: Surdegsfrallor, ägg och ny pressad (råsaftcentrifug) apelsin/ananas jos. Lunch: Samma som frukost. Middag: Underbar kycklingsallad och en halvfralla. Det är påsk så självklart har jag stoppat några godisbitar i munnen också, men inte så mycket så jag behöver ha ångest eller dåligt samvete för det.

Tanke om dagen.. Härlig dag! Fick ett par löparskor av mamma idag! =) Dom får ni se senare eller en annan dag. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar