fredag 25 mars 2011

UNDANSTOPPAT!


IDAG fortsatta jag min lilla rensning och fixning här hemma. Dagens offer var klädkammaren, inte kläddelen utan "kontors" delen. Så nu är alla universitets papper undan stoppade, upp med det på hyllan där jag inte ser det dagligen. En gång i framtiden kanske jag kommer damma av det igen, men som nu läget är så kommer allt få ligga där en stund. Hade ett möte med studievägledaren härom veckan och det smartaste för mig är att hoppa av och sedan söka om på nytt när jag vill eftersom jag ligger efter ganska mycket. Har jag skrivit detta förut? Jag fick dejavu känsla... Hur som helst, så är läget. Nu är det jobb i butiken som gäller! =)


Hittade en hel förmögenhet i byrån också, massa skol böcker som är av värde typ 3000 tillsammans. Ut med skiten på blocket och förhoppningsvis få ihop halva värdet i alla fall. Det verkar som min Iphone 4 har kommit , ska kanske hämta den idag annars tar jag det i morgon när jag ändå ska till torget där ICA ligger. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar