söndag 20 mars 2011

NU SÅ, SKA NI FÅ VETA!



FÖR ett par veckor sedan tipsade min mamma mig om att en butik sökte ny personal. Det söktes två personer som kunde ta hand om butiken. Jag skickade iväg ett mail och sökte jobbet tillsammans med fröken A. Det gick en stund men sedan ringde telefonerna. Vi bestämde träff, det blev inställt men sedan tog vi oss till Stockholm och träffade vår eventuellt framtida chef. Det kändes jätte bra och vi var inte ett dugg nervösa. Mötet gick jätte bra och det kändes som att vi klickade, vi hade samma tankar, ideér och vi skakade hand över café bordet. =) Fröken A och jag fick jobbet. Den 1 april öppnas butiken och det ska bli super roligt! Redan idag har jag varit i butiken i flera timmar och hjälpt till att få lite ordning, skit roligt! =)

Det är en butik i min hemstad (söderköping) som slagit igen och kommer nu öppnas på nytt med lite annat sortiment. Jag och A kommer jobba 75% var och det kommer bli jätte roligt att tillsammans ta hand om butiken.

Ni kommer definitivt få höra mer om hur det går, men nu vet ni hur läget ligger till. =)

Till anonym: Ja!

2 kommentarer:

  1. Gud så kul! Det verkar jätte kul. Skönt att det går framåt för dig på jobb fronten. Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Åh vad glad jag blir! Lita på att jag kommer att handla hos dig :P

    SvaraRadera