lördag 19 mars 2011

IPHONE 4


IGÅR rann det över för mig. I över ett år nu har jag stått ut med dålig täckning där jag bor men nu räcker det! Min lägenhet tål inte den operatören jag har nu och jag kan gå här hemma i flera timmar och inte ha någon täckning. Ibland funkar det perfekt men oftast försvinner täckningen typ en gång i minuten. Helt plötsligt får jag sms om att någon har försökt ringa mig, helt plötsligt för jag 5 sms som egentligen skickades långt tillbaka. Det är jätte jobbigt när jag väl kan prata i telefonen och samtalet bryts för att täckningen försvinner. Har varit med om lite pinsamma samtal (som handlar om jobb), då täckningen försvunnit flera gånger under samtalet. Nu när jag fått ett heltids jobb (inte berättat det för er än men det kommer ett inlägg senare ikväll) måste jag kunna bli nådd av chefen och jag blir tokig när min täckning försvinner! Igår rann det som sagt över och jag höll på att kasta telefonen åt helvete flera gånger och var nära på att rycka av mig håret! Det funkar inte längre, så jag beställde ett nytt abonnemang med en operatör som jag vet funkar i min lägenhet, nämligen Telia. Och eftersom min telefon är låst och har typ 2 år bindningstid så kan jag inte använda det abonnemanget i min telefon, så det fick bli en ny mobil också. Känns skit surt att behöva betala 300-400 kronor till varje månad, men det blir nog bäst så här... nu kan jag bli nådd, jag kan kontakta människor utan problem, mitt internet kommer fungera felfritt och jag slipper BLI GALEN 511 GÅNGER OM DAGEN!

2 kommentarer: