torsdag 31 mars 2011

I MORGON SMÄLLER DET!


FÖR snart en vecka sedan köpte jag två påskliljor som på något vis fastnat på min diskbänk. Igår morse fick dom i stället komma ut på altan bordet, där dom hör hemma. Mitt hem (och bloggen) har tyvärr blivit helt bortglömt under denna vecka. Jag har inte haft tid med något annat än jobb i butiken! Det som är värst är att jag inte har hunnit träna någonting...men efter helgen kan jag gå tillbaka till ett mer normalt liv. Från och med nästa vecka är det strikt diet och träning som gäller! Mer om det kommer nog på söndag tror jag.


Jag har fått hem min nya telefon i alla fall men orkar inte fixa med den än så jag tar det i morgon eller i helgen. Det blir ett nytt nummer med en ny operatör så jag inte längre kommer ha problem med täckningen. Super! Sitter just nu och kollar på dagens Bigbrother, det är roligt idag. Ska gå och lägga mig när det är slut så jag är pigg och glad i morgon när butiken har invigning. Det ska bli väldigt spännande och se om det kommer nått folk! =)

2 kommentarer:

  1. Trevligt med jobb!! Har du startat en egen butik eller du är anställd?? Trivs du? Du hade inte jobbat där så länge?

    Trevlig helg,Vicki

    SvaraRadera
  2. oh en iphone 4 :) glöm inte att döpa den ;)

    SvaraRadera