fredag 18 mars 2011

GNÄLL, SOM FRÅN ALLA ANDRA


DET är ju oundvikligt att inte gnälla när man vaknar upp till snöstorm. Dom senaste dagarna har varit soliga (dock blåsiga) och snön var i stort sätt borta på många ställen. Nu ligger ett tjockt täcke med snö på marken igen. Nej jag blev så ledsen att jag gick och la mig igen i morse, tänkte att jag skulle ligga där hela dagen och vägra gå ut. Det blir ju inte så roligt att ligga i sängen hela dagen så nu har jag tagit tag i min TO-DO-LISTA, okej jag har inte skrivit den än men ska! Först på listan är att ta hand om mina sålda auktioner på tradera, ge mig ut i snön och posta paketen. USCH! Sen ska jag ta tag i saker och ting här hemma, inomhus!

1 kommentar:

  1. haha ja fan vad gnäll det är överallt nu asso ;)
    men vad kan man göra? fucking snö :P

    SvaraRadera