tisdag 22 februari 2011

JAG ÖVERLEVDE


PÅ tisdagar finns det inget pass där jag tränar som verkligen lockar mig. Så tisdagar brukar bli annorlunda varje gång. Förra veckan gick jag på Bodyvive, ibland tränar jag själv och idag blev det ett intensivt spinning pass. Jag förstår inte varför jag beslutade att köra det när jag vet att jag får så ont i fötterna...men jag överlevde. Jag klarade inte av att följa kurvan men svetten rann och det är huvudsaken. Killen som cyklade framför mig gjorde en stor pöl av svett på golvet, det droppade och droppade hela tiden från honom.

I morse fick jag sms om jobb, så idag blev det 3,5 timmas jobb på ett dagis. Skoj! =) Nu har jag kollat på Big Brother så nu ska jag gå och lägga mig.

2 kommentarer:

  1. FÖRSKOLA heter det Lina:-)))))

    SvaraRadera
  2. Duktig du är som tränar jämt! :)
    Skaffa spinningskor och kör med det, då får du inte ont i fötterna. Jag har nyligen köpt det, och det är världens skillnad att cykla med "riktiga" skor, man får mycket, mycket mer kraft! Jag köpte mina på Biltema för 400 spänn, är mycket pengar men absolut värt det om man ska köra Spinning med jämna mellanrum! O de på Biltema är de billigaste som finns, o de funkar alldeles utmärkt! :)

    Måste säga att det är världens skillnad på bilderna du lagt upp på dig själv på bloggen, före o efterbildarna! Syns verkligen att det händer grejer med din kropp! Härligt!!

    Kram kram!!

    SvaraRadera