söndag 27 februari 2011

(GLÖMDE) DAG 26: BLOGGAR JAG LÄSER

TYCKTE något var fel när jag skrev gårdagens inlägg, hade visst glömt dag 26. Bloggar som jag läser...det blir en heldags jobb om jag ska skriva ner alla bloggar jag läser, så jag gör en snabbis. Jag läser vänners bloggar, jag läser bekantas bloggar, jag läser en del stora bloggar, Blondinbella, Kenza, Tyra, Carolina Gynning med flera. Jag läser en del bloggar som jag tycker är intressanta att följa, personer som kämpar med vikt, träningsbloggar, lite inredning och människor som skriver om sina liv. Jag använder mig av bloglovin för att göra det enklare, eftersom det är några stycken som jag följer. PS. Sen följer jag några bloggar som jag ska sluta läsa för dom är inte intressanta längre.

Bloggar är den bästa uppfinningen tycker jag, jag tycker det är så roligt att följa andras liv. Ingen aning om varför men jag gör det. Vad personerna hittar på, vad dom kämpar för, hur det går med kärlek, graviditeter, hur människor inreder, tips på mat, böcker, filmer och så vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar