söndag 16 januari 2011

VECKA 1 BÖRJAR I MORGON


JAG börjar på ny kula nu eftersom jag inte har nån aning om vilken vecka jag är inne på nu när det gäller min vikt nedgång. Efter en vecka från gymmet pga sjukdom så var jag tillbaka ikväll och det kändes hur skönt som helst. Jag är taggad och motiverad till max. En stor roll för min motivation är mina före och efter bilder som jag visade här i bloggen. Jag valde att ta bort dom för att jag kände mig alldeles för blottad men det kan hända att jag lägger upp dom igen. Jag kollar på dom varje där för att jag blir så glad över att se skillnaden. Och jag blir stolt över mig själv. Äntligen går det i den riktningen som jag vill. I morgon kommer jag även börja med Nutrilett igen, inte som sist utan jag kommer byta ut 1 eller 2 mål om dagen till en shake. Den största anledningen till att jag gör det är för att jag har massa sånt hemma och det är onödigt att inte använda upp dom. Det är mycket pengar som ligger i mitt skåp och väntar på att bli uppdruckit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar